
Den moderne sælgers fornemmeste opgave er ikke bare at lukke en handel, men at udvikle og løfte sin egen og kundens forretning. Det kræver dyb kunde- og forretningsforståelse og evnen til at samarbejde bredt med kolleger i marketing og den øvrige organisation, men også at bruge nye medie- og handelsplatforme samt teknologier som en integreret og værdiskabende del af salg og markedsføring.
Du kan blive rustet til at takle dit fags mange spændende udfordringer via en række kompetencegivende videreuddannelsesfag – alt imens du samler ECTS-point til en fuld akademiuddannelse eller en diplomuddannelse på bachelorniveau.
Fagene henter inspiration og værktøjer fra Danmarks største salgsforskningsprojekt Morgendagens Salg. Du kan tage uddannelserne hos vores samarbejdspartnere: Cphbusiness - Copenhagen Business Academy, IBA Erhvervsakademi Kolding og UCN act2learn Erhverv Aalborg.
Du har også adgang til korte praktiske redskabskurser med rabat hos vores uddannelsespartnere TACK International og LinkeInsider samt gratis online kurser hos Onlinekurser.dk.