• Markedsføring
  • Kommunikation

Marketing og måling  

Data har fået en central plads i al markedsføring. Hvad har effekt, hvad fører til salg, hvilke kanaler giver det bedste resultat og hvor bruger man budgettet bedst? Det skal man kunne omfavne og agere i. Læs mere her og se hvordan vi kan hjælpe dig.
marketing

Dig der arbejder med marketing skal forstå din målgruppe og deres behov og ønsker. Det kræver gode analytiske færdigheder for at kunne samle og analysere data om målgrupper og markeder.

Selvfølgelig skal du kunne komme op med kreative og innovative ideer for at kunne tiltrække og fastholde dine kunders opmærksomhed, og du skal kunne formidle budskaberne på en effektiv måde på mange forskellige kanaler og medier.

Endelig skal du også være i stand til at tilpasse dine strategier og taktikker til de skiftende trends og teknologier på markedet. Derfor er det vigtigt at holde dig ajour med teknologier, medier og virkemidler i fremtiden.

Og det kan vi hjælpe dig med gennem sparring med vores professionelle rådgivere og de mange events og webinarer, vi afholder hvert år med aktuelle emner.

markedsføring

Er du ajour med digital markedsføring?

Vi har udgivet to bøger, der med afsæt i Danmarks største forskningsprojekt i salg også giver gode råd og værktøjer til praktisk markedsføring på digitale kanaler. Bliv inspireret til hvordan du udnytter både salg og marketings samspil til at højne virksomhedens brand - og salg.

events

Events og webinarer

Lige nu har vi en række faglige aktiviteter, der beskæftiger sig med de aktuelle emner som kunstig intelligens, bæredygtighed og FNs verdensmål. Og vi har også en række videoer fra tidligere webinarer om andre spændende emner på lager.

masterclass

Masterclass i digitalt salg og markedsføring

Salg og marketing smelter sammen, og for at nå virksomhedens mål skal du lære sælgerne om værdien af sociale medier, branding og digital leadgenerering. Vi har lavet en gratis masterclass over fire sessioner, der giver dig god mulighed for at udvikle salget i en digital retning. Men det er selvfølgelig kun for medlemmer.

UDDANNELSE

Værktøjskurser

Få de sidste nye teknologier ind under huden, og bliv på kort tid i stand til at implementere nye strategier og værktøjer i din virksomhed

UDDANNELSE

Akademi- og diplomuddannelser

Opkvalificér din akademiske viden med uddannelser, der er kompetencegivende. Her får du desuden et netværk af ligesindede at sparre med.

sparring

Vil du have input til karrieren?

Så prøv en sparringsession med en af vores kompetente coaches, der sammen med dig kan lægge en plan for din videre karrierevej. Eller hvis du har brug for indsigt og strategier i forhold til fremtidens sammensmeltning mellem salg, marketing og IT.