Hvilken marketingprofil-type er du?

Prøv vores selvudviklingsværktøj for nuværende og kommende marketingprofiler

Her kan du få et kvalificeret fingerpeg om hvilken slags marketingprofil du er - eller gerne vil være. Tag testen - du kan til sidst vælge at få tilsendt resultatet på mail.

Navn skal være udfyldt
Stillingsbetegnelse skal være udfyldt
Jeg arbejder med skal være valgt
Jeg arbejder inden for følgende brancher skal være valgt

Marketingprofil-testen

Her kan du få et kvalificeret fingerpeg om hvilken slags marketingprofil du er - eller gerne vil være. Tag testen - du kan til sidst vælge at få tilsendt resultatet på mail.

Fokusområder i marketingarbejdet

1. Jeg er visuelt tænkende og kan bedst forstå og forklare ting med billeder.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
2. Min primære motivation for at arbejde med marketing er at skabe resultater, der kan mærkes på bundlinjen.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
3. Kollegaer og samarbejdspartnere anser primært min faglighed som marketingspecialist
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
4. Jeg er dårlig til at planlægge og ender som regel med at lave mine opgaver færdig i sidste øjeblik.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
5. Jeg har stor forretningsforståelse og ser det som en af de vigtigste marketingkompetencer.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
6. Jeg har ikke brug for at måle mine resultater i tal. Hvis det føles rigtigt, så er det rigtigt.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
Følgende felter skal udfyldes, inden du kan fortsætte:
7. Jeg er god til at forstå og løse komplicerede problemstillinger og udfordringer.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
8. Jeg elsker at arbejde med tal og data og navigerer ubesværet igennem forskellige datatyper.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
9. Jeg tror på, at kreative kompetencer er den primære forskel på succes og fiasko i marketing.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
10. Jeg har en evne til at se mange løsninger på den samme problemstilling.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
11. Jeg udforsker glædeligt nye værktøjer, metoder og teknologier i forsøget på at løse marketingudfordringer.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
12. Jeg er ligeglad med detaljerne, hvis jeg er begejstret for den overordnede idé.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
Følgende felter skal udfyldes, inden du kan fortsætte:
13. Jeg synes, at det er sjovere at lægge strategien, end det er at eksekvere den.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
14. Jeg går mere op i at levere det bedst mulige produkt, end jeg gør i at levere til tiden.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
15. Jeg tænker mere strategisk og taktisk, end jeg tænker kreativt.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
16. Jeg skriver levende eller tegner godt. Måske endda begge dele.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
17. Jeg har stor æstetisk sans og mange holdninger til, hvad der er pænt og grimt.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
18. Jeg er god til at tænke mine idéer til ende og gør en dyd ud af at sikre mig, at de rent faktisk også kan lade sig gøre.
  • Aldrig
  • Sommetider
  • Altid
Følgende felter skal udfyldes, inden du kan fortsætte: