Salgets psykologi

Bestil mere info

Målgruppe

Alle, som beskæftiger sig med salg. Deltagelse forudsætter erfaring med salg af produkter, ydelser, ideer eller projekter. Typiske deltagere er sælgere, salgsledere, rådgivere, salgschefer og key account managers.

Dit udbytte

Din evne til at aflæse kundens psykologiske drivkræfter forbedres, og du bliver i stand til at anvende denne viden i al kontakt med kunden. Din evne til at læse og forstå kundens forventning til dig og din rolle, samt at kommunikere og skabe tillid forbedres. Du vil hurtigt mærke en stor forskel i dit salgsarbejde, fordi du lærer metoder til differentiering overfor forskellige kundetyper.

Virksomhedens udbytte

En sælger, der:

  • Har ny inspiration og motivation til at løse salgsopgaven
  • Øger salget og styrker kunderelationerne
  • Står stærkere og med større gennemslagskraft hos kunderne
  • Formår at udarbejde effektive salgsstrategier

Metode

Du introduceres til en adfærdspsykologisk model, der både giver større generel psykologisk forståelse samt større selvindsigt. Du vil gennem hele kurset aktivt blive involveret i undervisningen, der er sammensat af korte indlæg fra instruktøren efterfulgt af diskussioner, øvelser og cases.

Salgets psykologi - læs mere og tilmeld dig

Husk at du får 15% rabat på kurserne og 20% rabat på uddannelsesforløbene som medlem af Business Danmark - skriv dit medlemsnummer i bemærkningsfeltet. 

Kurset udbydes af vores samarbejdspartner TACK - det vil derfor være TACKs datapolitik, der er gældende ved din tilmelding. Vær opmærksom på, at når du tilmelder dig med dit medlemsnummer, kan vores samarbejdspartner se, at du er medlem i Business Danmark.

TACK

Telefon: +45 70 10 12 01
Mail: info@tack.dk

Se alle TACK's salgskurser