
Målgruppe
Personer som beskæftiger sig med relationssalg i komplekse salgsforløb, hvor det er afgørende for succes, at Key Account Manageren har et grundigt kendskab til kundens organisation og forretningsopbygning.
Dit udbytte
Du vil blive trænet i en systematisk metode til at bearbejde dine største kunder og kundemner, og herunder blive bedre til at udarbejde kundeplaner, kundeanalyser og identificere de formelle og uformelle beslutningstagere. Desuden vil du videreudvikle dine individuelle evner inden for salg til dine key accounts.
Virksomhedens udbytte
En sælger, der:
- Har ny inspiration og motivation til at løse salgsopgaven
- Vil kunne løfte og fastholde samarbejdet med nøglekunder
- Skaber optimale relationer og salg til nøglekunder
Metode
Kurset lægger stor vægt på deltagerinvolvering, og vil være en god blanding af teoriindlæg fra instruktøren, erfaringsudveksling, cases og øvelser. Kurset underbygges af et omfattende kompendiemateriale, som bruges både under og efter kurset.
Key Account Development - læs mere og tilmeld dig
Husk at du får 15% rabat på kurserne og 20% rabat på uddannelsesforløbene som medlem af Business Danmark - skriv dit medlemsnummer i bemærkningsfeltet.
Kurset udbydes af vores samarbejdspartner TACK - det vil derfor være TACKs datapolitik, der er gældende ved din tilmelding. Vær opmærksom på, at når du tilmelder dig med dit medlemsnummer, kan vores samarbejdspartner se, at du er medlem i Business Danmark.
Telefon: +45 70 10 12 01 Mail: info@tack.dk |
Se alle TACK's salgskurser