Skab forretning med purpose branding

Kunder forventer markante holdninger

Det er ikke længere nok, at din virksomhed er sat i verden for at tjene penge. Du skal have større ambitioner end det, og udleve dem. Kunder har nemlig stærke holdninger og krav til klima, teknologi og social ansvarlighed. Holdninger, som afgør, hvilke brandes de tager til sig.

Rune Dalgaard, director & partner i Advice, zoomer ind på buzzwordet purpose branding, og fører dig igennem pletskud og skæverter fra små og store virksomheder, som tør kommunikere markante holdninger, fx GoMore, Simple Feast, Pepsi, Bianco, Gillette og Nike.

Du får indblik i, hvad purpose branding betyder for virksomheder, markedet, kundernes forventninger fremover, og så får du konkrete værktøjer til, hvordan du bedst arbejder med purpose branding, så det faktisk skaber forretning.

Du lærer om:

  • 4 vinderstrategier du kan bruge i arbejdet med purpose branding
  • Purpose-trappen og hvordan virksomheder kan flytte sig fra et trin til det næste

Arrangementet er gratis - Tag op til 2 gæster med.

Tilmelding Rødovre
Torsdag 5. september kl. 16.15 - 18.45.
Business Danmark, Roskildevej 288, 2610 Rødovre.

Tilmelding Randers
Torsdag 12. september kl. 16.15 - 18.45.
Erhvervsakademi Dania, Minervavej 63, 8960 Randers SØ.

Rune Dalgaard, Advice - director & partner

Rune er brand- og marketingstrateg med et skarpt øje for kobling af forretningsstrategi, indsigt og løsninger, der flytter mennesker og holdninger. Han har de seneste ti år arbejdet indgående med brands, kernefortællinger og kunderejser. Rune er leder af teamet Branding & Marketing.
Derudover holder han ofte eksterne foredrag, bruges som ekspert i medierne og fungerer som censor på flere danske universiteter.

Program

Kl. 16.05-16.15 Ankomst
Kl. 16.15-17.00 Start: Skab forretning med purpose branding
Kl. 17.00-17.10 Pause
Kl. 17.10-17.55 Skab forretning med purpose branding del 2
Kl. 17.55-18.10 Pause med sandwich
Kl. 18.10-18.45 Skab forretning med purpose branding del 3
Kl. 18.45           Tak for i dag
Arrangementet er gratis.

Del 1: Guiden til det gode content-setup
Del 2: Kend de nye forbrugere – Generation Z
Del 3: 10 tricks til brug af data til digital marketing og salg
Del 4: Skab forretning med purpose branding
Del 5: Boost dine resultater med effektiv annoncering