Boost dine resultater med effektiv annoncering

Får du nok ud af dine mediekroner?

Vi får hele tiden at vide, at ingen af de digitale medier er gratis mere, men mange af os har endnu ikke knækket koden til, hvordan vi får mest ud af vores investering.

Natasja og Josephine fra Advice zoomer ind på, hvilken rolle annoncering faktisk spiller i dag og hjælper med argumenter for at få budgetterne igennem i baglandet.

De guider dig desuden igennem de mest gængse digitale platforme, viser hvilke annonceringsmuligheder der er, og giver dig tips og tricks til, hvordan du får mest ud af dine penge – med det bedste indhold.

Emner du får viden om:

  • Fra organisk til paid
    • Once upon a time… (fra 2012 til i dag)
    • Facebook-sidens død
    • Konkurrencen mod clickbait
    • Kanalbilledet i dag

  • Hvordan får vi indholdet ud at leve?
    • Annonceringsmulighederne i dag
    • Hvad skal du sige til personen der sidder på pengene

Arrangementerne:
Kolding 22. oktober (IBA, Havneparken 1, 6000 Kolding).
Rødovre 24. oktober (Roskildevej 288, 2610 Rødovre).

Tilmelding Kolding

Tilmelding rødovre

Program

Kl. 16.05-16.15 Ankomst
Kl. 16.15-17.00 Start: Boost dine resultater med effektiv annoncering
Kl. 17.00-17.10 Pause
Kl. 17.10-17.55 Boost dine resultater med effektiv annoncering del 2
Kl. 17.55-18.10 Pause med sandwich
Kl. 18.10-18.45 Boost dine resultater med effektiv annoncering del 3
Kl. 18.45           Tak for i dag

Arrangementet er gratis og du er velkommen til at tage to ledsagere med.

Natasja Qvist Geysner, Advice - media advisor

Natasja er ekspert i media buying og eksekvering af kampagner på sociale kanaler. Hun har oparbejdet dybdegående viden om, hvordan man tilrettelægger annoncering, der skaber effekt og resultater hos målgruppen. Derudover er hun er skarp formidler og underviser ofte kunder i, hvordan de kan forbedre deres annoncering.

Josephine Ludvigsen, Advice - social media advisor

Josephine er en erfaren rådgiver og beskæftiger sig content-aktivering og strategi på sociale medier. Hun er særligt specialiseret i større crossmedia setups og står blandt andet bag store kampagner for Københavns Lufthavne, Karolines Køkken og Swipp. Josephine afholder ofte workshops for Advices kunder.

Marketing Update

Del 1: Guiden til det gode content-setup
Del 2: Kend de nye forbrugere – Generation Z
Del 3: 10 tricks til brug af data til digital marketing og salg
Del 4: Skab forretning med purpose branding
Del 5: Boost dine resultater med effektiv annoncering