Den digitale kunderejse

Dette diplomfag guider dig i, hvordan du styrker dit onlinesalg ved at designe unikke kundeoplevelser. Faget inddrager viden og værktøjer fra Danmarks største salgsforskningsprojekt - Morgendagens Salg.

Dit udbytte

Du får kompetencer til at kortlægge og analysere digitale kunderejser i forskellige touch points og på tværs af kanaler, så du kan designe digitale kundeoplevelser, der kan ses på bundlinjen.

Du lærer om:

  • Customer experience management (CEM)
  • Kunderejsen online og offline 
  • E-handel
  • Kundeoplevelsen. 

Tilmeld dig nu

Frit valg af uddannelsessted

Du kan tage dette fag hos vores uddannelsespartnere tre steder i landet. For at gøre det nemt for dig, har vi samlet al tilmelding et sted:

  • Cphbusiness - Copenhagen Business Academy
  • Erhvervsakademi IBA i Kolding
  • UCN act2learn Erhverv Aalborg

Du får 5 ECTS-point

Dette diplomfag giver dig 5 ECTS-point. En fuld mellemlang videregående diplomuddannelse på bachelorniveau kræver 60 ECTS-point.

Få din egen uddannelsesplan

Alle tre steder kan du få sparring om din personlig uddannelsesplan, så du ved, hvilke muligheder du har, og i hvilken retning du kan gå.

Få 10.000 til videreuddannelse

Du kan søge 10.000 kr. til en videreuddannelse på akademi- og diplomniveau via Omstillingsfonden. Det vil sige, at du kan deltage gratis på uddannelsen, hvis den koster op til 10.000 kr. Pengene uddeles efter først-til-mølle princippet.

Der er kun to krav:

  • Du er faglært/ufaglært - uden en fuld videregående uddannelse
  • Du er i job - men ikke selvstændig

Skriv, at du søger støtte fra Omstillingsfonden i kommentarfeltet, når du tilmelder dig et akademifag og send en ’Tro og love’ erklæringen til uddannelsesinstitutionen, at du opfylder kravene.

Mens du videreuddanner dig i arbejdstiden, kan din arbejdsgiver desuden få dækket tabt arbejdsfortjeneste via Statens voksenuddannelsesstøtte. Se om du er i målgruppen for SVU.