Dette diplomfag guider dig i, hvordan du styrker dit onlinesalg ved at designe unikke kundeoplevelser. Faget inddrager viden og værktøjer fra Danmarks største salgsforskningsprojekt - Morgendagens Salg.
Dit udbytte
Du får kompetencer til at kortlægge og analysere digitale kunderejser i forskellige touch points og på tværs af kanaler, så du kan designe digitale kundeoplevelser, der kan ses på bundlinjen.
Du lærer om:
- Customer experience management (CEM)
- Kunderejsen online og offline
- E-handel
- Kundeoplevelsen.
Frit valg af uddannelsessted
Du kan tage dette fag hos vores uddannelsespartnere tre steder i landet. For at gøre det nemt for dig, har vi samlet al tilmelding et sted:
- Cphbusiness - Copenhagen Business Academy
- Erhvervsakademi IBA i Kolding
- UCN act2learn Erhverv Aalborg
Du får 5 ECTS-point
Dette diplomfag giver dig 5 ECTS-point. En fuld mellemlang videregående diplomuddannelse på bachelorniveau kræver 60 ECTS-point.
Få din egen uddannelsesplan
Alle tre steder kan du få sparring om din personlig uddannelsesplan, så du ved, hvilke muligheder du har, og i hvilken retning du kan gå.
Få 10.000 til videreuddannelse
Du kan søge 10.000 kr. til en videreuddannelse på akademi- og diplomniveau via Omstillingsfonden. Det vil sige, at du kan deltage gratis på uddannelsen, hvis den koster op til 10.000 kr. Pengene uddeles efter først-til-mølle princippet.
Der er kun to krav:
- Du er faglært/ufaglært - uden en fuld videregående uddannelse
- Du er i job - men ikke selvstændig
Skriv, at du søger støtte fra Omstillingsfonden i kommentarfeltet, når du tilmelder dig et akademifag og send en ’Tro og love’ erklæringen til uddannelsesinstitutionen, at du opfylder kravene.
Mens du videreuddanner dig i arbejdstiden, kan din arbejdsgiver desuden få dækket tabt arbejdsfortjeneste via Statens voksenuddannelsesstøtte. Se om du er i målgruppen for SVU.