Sådan har Variant sikret bedre kundeoplevelse og forhandlersupport

30. august kl. 9-10 Tilmeld dig webinaret

Deltag på dette webinar og hør hvordan Danmarks største trailer producent, Variant, supportere deres forhandlere med en kundeportal. Portalen har bl.a. effektiviseret deres ordre- og servicekontor og samtidig øget forhandlernes kundeoplevelse.

Danmarks største trailerproducent Variant ønskede en effektiv og digitaliseret tilgang til servicering af deres +200 forhandlere i bl.a. Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Derfor har Variant udviklet et online forhandlerportal.

Ved at tilbyde hver forhandler deres egen unikke forhandlerportal med adgang til produktdata, forhandlerspecifikke prislister, billeder og ordremodul, tager Variant ansvar for salget og sikrer samtidig, at varerne præsenteres godt på de lokale markeder.

På webinaret afslører Variant, hvordan virksomheden har sparet tid og ressourcer ved at sikre nye effektive processer, der understøtter en bedre kundeoplevelse for forhandlerne. Alt sammen ved at accelerere virksomhedens digitale forretning ved at kombinere deres e-handel med en PIM løsning.

Tilmeldingen sker på Dynamicwebs hjemmeside. Webinaret er gratis og er åben for alle. Vær dog opmærksom på, at der er en no-show fee på 500 kr.

DI Handel er arrangør og vært 

30. august kl. 9-10

tilmeld dig her