Tag ansvar for kundeoplevelsen

Bliv klogere på Customer Experience Management og servicedesign i praksis

Ian Wisler-Poulsen taler om, hvorfor kundeoplevelser er en så afgørende faktor for virksomheder på tværs af brancher. Ian giver eksempler på, hvad udbyttet kan være (udover bedre økonomi) – fx ambassadøreffekt og at opgaven bliver lettere at løse. Herudover taler Ian om et perspektiv på service som et samspil mellem ydelser og oplevelser (både rationelle og emotionelle). Og han giver konkrete eksempler på, hvad virksomheden kan gøre for at sikre bedre kundeoplevelser.
Der vil være lavpraktiske case-eksempler fra forskellige virksomheder.

Du hører om:

  • Hvorfor du skal tage ansvar for kundeoplevelsen
  • Hvad det vil sige at arbejde med kundeoplevelser
  • Hvordan du kommer i gang med kundeoplevelsen 

Ian Wisler-Poulsen - Customer Experience Expert

Ian Wisler-Poulsen, hjælper private og offentlige virksomheder med at skabe bedre oplevelser og forløb for deres ”kunder” – både eksternt og internt. Ian er anerkendt for sine foredrag. Han har været keynote-speaker på adskillige konferencer og holdt oplæg flere steder i Europa og i USA. Endelig er Ian forfatter til flere fagbøger bl.a. ”Grundbog i Servicedesign", som bliver brugt på flere videregående uddannelser heriblandt CBS. Ians 6. bog ”Tag ansvar for kundeoplevelsen” udkom i marts 2021.

Et udvalg af firmaer Ian har hjulpet: Novo Nordisk, Tryg, Folketinget, DR, Louisiana, CBS, Ørsted, ISS, Jeudan, Politiet, Jyske Bank, Comwell, SEAT, Topdanmark, Udlændingestyrelsen, BKI, Fors A/S, Arbejdernes Landsbank, Bestseller, ZOO, Sikkerhedsstyrelsen, Teknisk Landsforbund og flere kommuner (bl.a. København, Frederiksberg og Aarhus m.fl.).

Tilmeld dig nu - begrænsede pladser

Praktiske oplysninger

Tirsdag 2. november kl. 10.00-11.00
Webinaret er gratis og forbeholdt medlemmer. Er du ikke medlem, kan du også deltage mod at sige ja til at blive kontaktet uforpligtende af Business Danmark om fordelene ved et medlemskab.
Kontaktperson: Janne Krogsbøll, marketingkonsulent, jkl@businessdanmark.dk

På webinaret deltager både medlemmer og ikke medlemmer, derfor kan man ikke entydigt vide om du er medlem i Business Danmark fagforening. Webinaret afholdes i Zoom, bliver optaget og kan genses bag medlemlogin efterfølgende.