Skab afgørende konkurrencefordele gennem bedre kundeindsigt

16. juni kl. 9-10 TILMELD DIG HOS IBA

Kundeindsigt som en konkurrencefordel

Grundlæggeren af Amazon.com Jeff Bezos, har engang sagt, at det ikke er så vigtigt for ham at vide noget om konkurrenterne – det er vigtigere at vide noget om kunderne. Det han reelt frygter mest ved konkurrenterne er, hvis de ved noget om kunderne, han ikke selv ved.

Og det har han en pointe i. Kundeindsigt bliver en stadig vigtigere konkurrencefordel i en verden, som forandres mere og mere, og hurtigere og hurtigere, end nogensinde før.
Antallet af såkaldte ”touch points” mellem en virksomhed og dens kunder er steget markant i den digitale tidsalder.

Deltag på webinaret og få en indføring i dette hastigt voksende fokusområde i Morgendagens Salg.

Det får du svar på:

  • Hvad er kundeindsigt?
  • Hvorfor er det så vigtigt?
  • Hvordan skabes en bedre kundeforståelse med afsæt i kunderejsen?
  • Hvordan kan den indsamlede viden omsættes til øget kundeværdi?

Dette er de fire grundlæggende spørgsmål, som webinaret forsøger at give et svar på ved hjælp af nogle let tilgængelige definitioner og værktøjer.

Det er gratis - sådan deltager du

Onsdag 16. juni kl. 09.00-10.00.
Du deltager i webinaret via din computer eller via din tablet/smartphone. Det er en god idé med høretelefoner, men du har ikke brug for webcam.

Webinaret udbydes af IBA Kolding.

Læs mere og tilmeld dig her