Det digitale ordre- og servicekontor

25. august kl. 9-10 Tilmeld dig webinaret

Udnyt de digitaliserede kundeportaler og øg kundetilfredsheden 

Ifølge tal fra DI Handels analyser benytter op til 7 ud af 10 fremstillings- og engrosvirksomheder telefon/e-mail/fax til at modtage ordrer og servicere deres kunder. Og det er der i princippet ikke noget galt med, andet end, at det er meget ressourcekrævende og at kunderne i stigende grad efterspørger løsninger, hvor de nemt og smidigt kan servicere sig selv gennem digitaliserede kundeportaler – DET DIGITALE ORDRE- OG SERVICEKONTOR. Deltag på dette webinar, hvor vi viser, hvordan du digitaliserer en række af de manuelle processer, man finder i næsten alle klassiske danske virksomheder.

Udbytte

På dette webinar går vi tæt på det vi kalder det digitale ordre- og servicekontor. Vi viser hvordan du digitaliserer en række af de manuelle processer, der findes i næsten alle klassiske danske virksomheder. Målet er at eliminere de processer, der sluger timerne hos dine medarbejdere, samtidig med at du skaber glade kunder, der oplever øget service.

På webinaret vil vi bl.a. komme ind på:

  • Ordre og leveringsoverblik - vi viser hvordan du undgår de mange daglige opkald for at få en ordre-status eller tilsendt en faktura-kopi.
  • Kunde-konto - vi viser hvordan salg let kan logge ind på en kundes konto og hjælpe dem i hverdagen.
  • Prisliste-opdatering - vi viser hvordan du hurtigt laver nye prislister. Eller endnu bedre, hvordan kunderne laver sine egne prislister.
  • Tilbud - vi viser hvordan du gør det hurtigere for dine sælgere at lave tilbud digitalt.
  • Medie- og dataformidling - vi viser hvordan du får kunderne til selv at hente billeder og produktdata.

Målgruppe

Dette webinar er til dig, der ikke er kommet i gang med e-handel. Måske fordi I ikke er helt klar, eller fordi det ikke er relevant, men samtidig har et ønske om at digitalisere salget og nogle processer omkring det. Eller dig, der allerede har bygget en b2b webshop og mangler inspiration til next step.

Tilmeldingen sker på Dynamicwebs hjemmeside. Webinaret er gratis og er åben for alle. Vær dog opmærksom på, at der er en no-show fee på 500 kr.

DI Handel er arrangør og vært 

25. august kl. 9-10.

tilmeld dig her