Del 1 - Fra varm luft til konkret adfærd i hverdagen

Denne session er afholdt Se video og få materialerne 

Strategi kan hurtigt blive noget højpandet snak, men på denne session lærer du, hvordan du udvikler en konkret strategi uden varm luft, som sætter konkret retning i din hverdag. En god digital strategi er dermed et værdifuldt kort til fremtiden.

I denne session lærer du:

  • Grundlaget for en digital strategi.
  • Betydningen af en god situationsanalyse.
  • Hvordan du opstiller gode målsætninger.

Når du har gennemført sessionen, har du:

  • En skabelon til en enkel digital strategi, du kan arbejde videre med.

Denne masterclass er gratis og forbeholdt vores medlemmer.

Se vores FAQ, hvis du har spørgsmål.

Underviserne

Jeannette_forfatter.png

Jeannette Refstrup er uddannet journalist fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og Executive Master i Corporate Communication fra Aarhus BSS. Jeannette er partner i kommunikationsbureauet StrupStrup®,  er arbejder med strategisk kommunikation og digital markedsføring. Derudover underviser hun på blandt andet IBA i forskellige discipliner inden for særligt digital kommunikation og markedsføring. Jeannette er også bestyrelsesmedlem i Business Horsens og på det socialpædagogiske opholdssted Borgmesterbakken. 

Andreas_forfatter.png Andreas Bach-Laursen er uddannet Cand. IT i it, kommunikation og organisation fra Syddansk Universitet.  Andreas har har tidligere arbejdet i it- og reklamebranchen og har over 20 års erfaring med digitale medier og markedsføring. I dag er Andreas lektor og uddannelsesleder på IBA Erhvervsakademi Kolding, hvor han også underviser studerende fra erhvervslivet i blandt andet digital salg, markedsføring og kommunikation. De seneste otte år har Andreas desuden været bestyrelsesmedlem hos IBA.

Gå tilbage til overblikket