
Tilmeld dig masterclass i marts-april er ikke medlem er medlem
Det er sårbart at stille sig ud på den digitale scene. Mange af jer, har måske slet ikke lyst til at være synlige på LinkedIn eller andre digitale platforme. I frygter måske både at blive vejet og fundet for lette og at havne i en veritabel shitstorm.
Derfor handler denne session om, hvordan du passer på dig selv og hvordan du sammen med dine kollegaer passer på virksomhedens omdømme.
På denne session lærer du:
- Hvilke grundlæggende politikker og retningslinjer I bør have på plads.
- Hvordan du kan støtte dine medarbejdere og kolleger.
- Hvad du kan gøre, hvis I oplever kritik eller konflikter på digitale platforme.
Når du har gennemført sessionen, har du:
- En skabelon til en grundlæggende krisekommunikationsplan, du selv kan arbejde videre med.
Se vores FAQ, hvis du har spørgsmål.
Underviserne
![]() |
Jeannette Refstrup er uddannet journalist fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og Executive Master i Corporate Communication fra Aarhus BSS. Jeannette er partner i kommunikationsbureauet StrupStrup®, er arbejder med strategisk kommunikation og digital markedsføring. Derudover underviser hun på blandt andet IBA i forskellige discipliner inden for særligt digital kommunikation og markedsføring. Jeannette er også bestyrelsesmedlem i Business Horsens og på det socialpædagogiske opholdssted Borgmesterbakken. |
![]() |
Andreas Bach-Laursen er uddannet Cand. IT i it, kommunikation og organisation fra Syddansk Universitet. Andreas har har tidligere arbejdet i it- og reklamebranchen og har over 20 års erfaring med digitale medier og markedsføring. I dag er Andreas lektor og uddannelsesleder på IBA Erhvervsakademi Kolding, hvor han også underviser studerende fra erhvervslivet i blandt andet digital salg, markedsføring og kommunikation. De seneste otte år har Andreas desuden været bestyrelsesmedlem hos IBA. |