Salg af serviceydelser

19. april kl. 9-10 TILMELD DIG HOS IBA

Sådan løser du de særlige salgsudfordringer når produktet ikke er fysisk

Salg er salg vil mange måske sige, men salg af immaterielle serviceydelser, rådgivning og lignende er alligevel anderledes end salg af fysiske produkter. Kundernes købsproces er ofte mere kompleks, salget er mere tillidsbaseret, og sælgerens ekspertrolle stiller særlig store krav til kommunikationen.

Deltag på dette webinar og få nogle helt konkrete værktøjer til, hvordan du brænder mere igennem på kundemøderne, når du sælger rådgivning og serviceydelser fremfor fysiske produkter. Hør bl.a. om tillidens betydning og hvordan den skabes, hvordan du adresserer de behov kunderne ofte ikke selv er klar over de har uden at tale ned til kunden, og hvordan du præsenterer din løsning på en måde, hvor kunden tager ejerskab og forhåbentlig ender med at købe. Og selvfølgelig også, hvordan du kan udnytte tilliden til at gøre dine tilfredse kunder til ambassadører, som hjælper dig med at skaffe nye.

Det er gratis - sådan deltager du

Mandag 19. april kl. 09.00-10.00.
Du deltager i webinaret via din computer eller via din tablet/smartphone. Det er en god idé med høretelefoner, men du har ikke brug for webcam.

Webinaret udbydes af IBA Kolding.

LÆS MERE OG TILMELD DIG HER