Bliv klogere på kundeservice i praksis

Hvordan bør du arbejde med din kundeservice? Hvilke muligheder er der for at forbedre kundens oplevelse via kundeservicen? Få inspiration og indsigt til hvordan fra Tue Søttrup, CX Evangelist hos Dixa.

Med den rette struktur og velovervejede løsninger giver du dine medarbejdere de bedste rammer, for at de kan give den optimale kundeservice til kunderne.

Derfor inviterer DI Handel Tue Søttrup fra Dixa ind for dele sine bedste erfaringer i arbejdet med kundeservice og de muligheder det rette værktøj kan give sammen med Teamleder i Kunderservice hos GrejFreak, som netop har implementeret Dixas løsning som ny kundeserviceplatform.

Dit udbytte

  • Blive inspireret om hvordan du helt simpelt kan skabe en sund kundeservice struktur i din virksomhed
  • Anbefalinger om hvornår man skal overveje at skifte til en kundeserviceløsning
  • Praktiske indslag til effektive arbejdsgange i din kundeservice funktion
  • Indblik i hvad kundernes forventninger er til kundeservice
  • Best practice indenfor kundeservice

Målgruppe

Webinaret henvender sig til kundecenterchefer, -ansvarlige og -medarbejdere samt marketingmedarbejdere med ansvar for virksomhedens omnichannel struktur.

Praktiske oplysninger

Hvornår: Tirsdag 2. november kl. 9-10
Pris: Gratis 
Kontaktperson: Caroline Brix, DI Handel, 33773084

TILMELD DIG HOS di handel

Webinaret udbydes af DI Handel, det vil derfor væres deres datapolitik, der er gældende ved din tilmelding. Vær opmærksom på at hvis du tilmelder dig webinaret via vores hjemmeside, kan DI Handel se at du kommer fra Business Danmarks hjemmeside, men ikke om du er medlem.