Konkrete tips til Google Ads

En times viden fra en Google Ads specialist. Det bliver nørdet og konkret.

Praktiske oplysninger

Tirsdag 3. november kl. 10-11.

Kontaktperson: Susanne Praefke Svendsen, DI Handel, sps@di.dk33773855/41285561

Business Danmarks samarbejdspartner DI Handel er vært på webinaret og deltagelse er gratis. 

TILMELD DIG HOS DI HANDEL

Er du klar til, at gå i gang med Google Ads eller er du allerede i gang, men har brug for, at optimere kanalen yderligere? Så er dette webinar noget for dig.

På en time, vil du modtage viden og guldkorn fra Andreas. Han er Google Ads specialist fra markedsføringsbureauet Become, og laver ikke andet. Vi tager udgangspunkt i viden på tværs af over 100 kunder, og mange tusinde timer brugt på at analysere virksomhedskonti.

Udbytte

  • Konkrete eksempler på opsætning, som du kan gå tilbage til din Google Ads konto og lave, heriblandt tre avancerede funktioner, de fleste ikke kender til.
  • Nyeste viden fra Google Ads specialister, der arbejder med det dagligt
  • Inspiration og cases til eget arbejde
  • Mulighed for at stille spørgsmål

Målgruppe

Operationelle marketingfolk, der arbejder med digital annoncering.

Indlægsgive: Andreas Solgaard, Partner i Become

Andreas Solgaard er en af landets mest anerkendte undervisere inden for webanalyse og digital markedsføring. Andreas kender (næsten) alle indstillinger i både Google Analytics, Google Ads, og hvad du ellers kan finde af værktøjer, der handler om data og optimering af digital tilstedeværelse.

Webinaret udbydes af DI, det vil derfor væres deres datapolitik, der er gældende ved din tilmelding. Vær opmærksom på at hvis du tilmelder dig webinaret via vores hjemmeside, kan DI se at du kommer fra Business Danmarks hjemmeside, men ikke om du er medlem.