Hold styr på dine interessenter - de er afgørende for dit projekts succes

 

Hvem er dine interessenter?

I et projekt er der mange interessenter, og i virkeligheden begynder arbejdet med interessenterne allerede før projektet for alvor ruller. Det er derfor vigtigt, at det fra starten står klart, hvem projektets interessenter er, og hvordan de skal håndteres gennem projektets levetid. Et godt værktøj til at holde overblik, kortlægge og analysere projektet interessenter er interessentanalysen.

Deltag i dette webinar, der afholdes af IBA og få indblik i arbejdet med projektets interessenter, og værktøjerne til at udarbejde en samlet vurdering og prioritering af, hvem der har hvilke interesser i projektet, og hvordan de håndteres bedst muligt.

Udbytte:

  • Trin-for-trin guide til opbygning af en interessentanalyse
  • Prioritering og håndtering af interessenter
  • Positionering af projektets interessenter
  • God kommunikation med interessenterne

Praktiske oplysninger

Hvornår: Onsdag 17. november kl. 10:00-10:45
Pris: Gratis 
Kontaktperson: Søren Løvlund Mandsberg, IBA , 30101801

TILMELD DIG HOS IBA

Webinaret udbydes af IBA, det vil derfor væres deres datapolitik, der er gældende ved din tilmelding. Vær opmærksom på at hvis du tilmelder dig webinaret via vores hjemmeside, kan DI Handel se at du kommer fra Business Danmarks hjemmeside, men ikke om du er medlem.

Sådan deltager du 

Du deltager i webinaret via din computer eller tablet / smartphone.
Det er en god idé med høretelefoner, men du har ikke brug for webcam.