Google Ads B2C

Få en strategisk indflyvning til brugen af Google Ads i dit digitale marketing mix. Fokus er på B2C virksomheder.

Praktiske oplysninger

Onsdag 22. oktober kl. 10-11.

Kontaktperson: Susanne Praefke Svendsen, DI Handel, sps@di.dk33773855/41285561

Business Danmarks samarbejdspartner DI Handel er vært på webinaret og deltagelse er gratis. 

TILMELD DIG HOS DI HANDEL

Online tilstedeværelse - uagtet om du driver e-handel eller ej - er nødvendigt for din virksomhed. Det er her, I som virksomhed giver potentielle kunder det første indtryk af, hvem I er, hvad I kan og hvorfor kunden skal købe ved jer. 

Ét af de vigtigste steder at være til stede er Google

Google Ads er et stærkt værktøj til at få flere besøgende på dit website, men også flere butiksbesøg. Google, som kanal, indgår i langt de fleste kunders købsrejse, og det bør derfor være en central del af jeres marketing mix, hvis I vil forblive konkurrencedygtige og få succes. 

Udbytte

  • Data om og indsigt i den digitale B2C købsadfærd
  • Indsigt i strategisk brug af Google i forskellige faser af købsrejsen
  • Indsigt i Google Ads produktpalette: Søgeord, video (youtube), bannere (display), maps (my business), webshop (shopping).
  • Konkrete eksempler på B2C markedsføring via Google Ads
  • Værktøjer til at undersøge dit eget potentiale på Google

Målgruppe

Beslutningstagere inden for det kommercielle område (salg, marketing og strategi) fra B2C virksomheder, der skal i gang med markedsføring via Google Ads.

Indlægsgiver: Andreas Solgaard, Partner i Become

Andreas Solgaard er en af landets mest anerkendte undervisere inden for webanalyse og digital markedsføring. Andreas kender (næsten) alle indstillinger i både Google Analytics, Google Ads, og hvad du ellers kan finde af værktøjer, der handler om data og optimering af digital tilstedeværelse.

Webinaret udbydes af DI, det vil derfor væres deres datapolitik, der er gældende ved din tilmelding. Vær opmærksom på at hvis du tilmelder dig webinaret via vores hjemmeside, kan DI se at du kommer fra Business Danmarks hjemmeside, men ikke om du er medlem.