Digitalisering af kundedata

Effektiv CRM - system og GDPR krav kan forenes

 "Vi kender vores kunder ud og ind, og det er meget vigtigt for os at pleje den personlige relation. Det kan man bare ikke på samme måde med et online system. Og så er vores salgsproces virkelig lang og kompliceret, så det slet ikke kan puttes ind i et system”. 

Cirka sådan lyder nogle af de typiske indvendinger imod at digitalisere en virksomheds kundesystem.

Den 13. januar kommer alle indvendinger under kærlig behandling af CRM-eksperterne fra Adapt CRM og ComplyCloud. Her vil de også belyse de mange gode grunde til at automatisere og personalisere virksomhedens salgs- og marketingsprocesser og ikke mindst, hvordan man på bedst mulig måde, kan gå fra et analogt kundekartotek til et CRM-system.

Undervejs kommer oplægsholderne blandt andet omkring:

  • Værdien af den digitale tidsalders olie
  • Brugerdata, og hvordan man kan bruge den til at skabe forretningsmæssig værdi
  • Hvordan man bruger data og samtidig er GDPR-compliant 
  • Best practices for CRM-implementering
  • Hvordan man aktivt benytter data til at styrke kunderelationen og forretningen
  • Hvordan man som B2B-virksomhed kan bygge et kunde-flow

Praktiske oplysninger

Hvornår: Onsdag 13. januar kl. 10-11
Pris: Gratis 
Kontaktperson: Susanne Praefke Svendsen, DI Handel, sps@di.dk33773855/41285561

Glæd dig til at møde følgende oplægsholdere:

  • Kim Bruno-Lindby, chefkonsulent ved DI Handel
  • Kresten Wiingaard, CEO ved Adapt
  • Martin Folke Vasehus, CEO ved ComplyCloud
  • Søren Landschultz, CRM Director ved Adapt

TILMELD DIG HOS di handel

Webinaret udbydes af DI Handel, det vil derfor væres deres datapolitik, der er gældende ved din tilmelding. Vær opmærksom på at hvis du tilmelder dig webinaret via vores hjemmeside, kan DI Handel se at du kommer fra Business Danmarks hjemmeside, men ikke om du er medlem.