Bundlinje og bæredygtighed går hånd i hånd

29. november kl. 9-10 Tilmeld dig webinaret

Fremtidens stærkeste brands har bæredygtighed som en del af virksomhedens DNA - for bundlinje og bæredygtighed er ikke længere hinandens modsætninger, tværtimod.

Det påpeger iværksætterløven Christian Arnstedt, som du kan blive inspireret af på et nyt Business Danmark webinar, hvor han med konkrete eksempler fortæller, hvordan han har arbejdet med bæredygtig business, innovation og skalerbare virksomheder.

Målgruppe: For dig i salg og marketing.

Om Christian Arnstedt

Christian Arnstedt har de fleste danskere lært at kende fra DR’s populære iværksætterprogram ”Løvens Hule” - og det er der god grund til. For trods sin unge alder har Christian gjort kometkarriere. Efter lynuddannelsen på London School of Economics, opnåede han at blive den yngste juniorpartner nogensinde i Europa hos konsulenthuset McKinsey og har siden stiftet virksomhedsfabrikken Blazar Capital, der opbygger virksomheder med fokus på nethandel.

Det gav ham en flot plads som én af Europas største erhvervstalenter hos erhvervsmagasinet Forbes.  Og så er han efterkommer til én af de tre stifterfamilier bag milliardkoncernen FLSmidth.

Praktiske oplysninger

Tirsdag 29. november kl. 9-10

tilmeld dig her

Webinaret er gratis og forbeholdt medlemmer. Er du ikke medlem, kan du også deltage mod at sige ja til at blive kontaktet uforpligtende af Business Danmark om fordelene ved et medlemskab.

Kontaktperson: Janne Krogsbøll, marketingkonsulent, jkl@businessdanmark.dk

På webinaret deltager både medlemmer og ikke medlemmer, derfor kan man ikke entydigt vide om du er medlem i Business Danmark fagforening. Webinaret afholdes i Zoom, vil efterfølgende kunne genses bag medlemslogin i et halvt år på hjemmesiden.