5 steps til en sammenhængende B2B salgs- og marketingsstrategi

14. april kl. 9.00-10.30 TILMELD DIG HOS DI hAndel

Bliv klogere på, hvordan du strategisk og i praksis binder salg og marketing sammen onsdag 14. april. 

Kundernes købsrejse har ændret sig. De klarer flere og flere ting selv – og ved alt om produktet eller ydelsen, før de taler med en sælger. Det betyder, at sælgerne i dag mis-timer op imod 73 pct. af salgsaktiviteterne. De rammer simpelthen kunderne på forkerte tidspunkter og med forkerte budskaber.

På samme tid prøver marketing at skaffe leads, men kører ofte deres eget løb og får ikke inddraget og engageret salgsafdelingen. Det har den konsekvens, at mange potentielle kunder tabes på gulvet.

Hør, hvordan marketing og salg sammen kan sikre kunderne den bedste købsoplevelse og skabe værdi for den sælgende og købende virksomhed.

Deltag i dette gratis webinar arrangeret af DI Handel og B2B-Klubben.

Her vil dagens værter Mads og Hans give dig 5 steps til at udvikle, implementere og eksekvere en kommerciel og sammenhængende salgs- og marketingstrategi med fokus på konkrete cases og værktøjer.

Du får indsigten og eksekveringskraften til at skabe og drive:

  • Data leadgenerering globalt og nationalt
  • Content, der konverterer kvalitetsleads
  • Leadscoring, der giver salgsafdelingen indsigt i varme leads
  • Sales Playbook, som flytter varme leads til salgsmøder
  • ROI beregning, som styrker beslutningsgrundlaget på tværs af salgs- og marketingafdelingerne.

Du får også rig mulighed for at få besvaret dine spørgsmål og tanker i paneldebatten, hvor Mads og Hans vil dele indsigter og erfaringer fra mere end 50 succesfulde B2B-projekter i 2020.

Foredragsholdere:
Mads Winther, Partner i Intenz
Hans Løjborg Appelby, Partner og Client Director i Mindmil

Kontaktperson: Susanne Praefke Svendsen, sps@di.dk, 33773855

Tilmeld dig Via DI Handel