Webinarer

sådan undgår du at blive fanget i prisspiralen

Mandag 25. oktober kl. 15-16. Webinaret er udbudt af Business Danmark.
Hvordan taler du i praksis værdien op og synliggør den for kunden? Det får du svar på i dette webinar - som med inspiration fra bogen ”Morgendagens Salg & Salgsledelse” giver dig konkrete værktøjer, så du nemmere kan sælge dine varer – til den rigtige pris.

Aldrig mere kold kanvas

Onsdag 27. oktober kl. 13-14. Webinaret er udbudt af Business Danmark.
Lad denne time sammen med Jannich Rindom, fra LinkedInsider, ændre din forståelse af hvad der skal til for at få din målgruppe i tale på telefonen – uanset om de kender dig eller ej.

Tag ansvar for kundeoplevelsen

Tirsdag 2. november kl. 10-11. Webinaret er udbudt af Business Danmark.
Få Danmarks dygtigste Customer Experience Expert, Ian Wisler-Poulsens input til hvorfor virksomheden skal tage ansvar for kundeoplevelsen, hvad det vil sige, og hvordan du skal lykkedes med det.

kundeservice i praksis

Tirsdag 2. november kl. 9-10. Webinaret er udbudt af DI Handel.
Hvordan bør du arbejde med din kundeservice? Hvilke muligheder er der for at forbedre kundens oplevelse via kundeservicen? Få svar på disse spørgsmål fra Tue Søttrup, CX Evangelist hos Dixa på dette DI Handel webinar.

Sådan sætter du de rette salgsmål for 2022

Onsdag 10. november kl. 15-16. Webinaret er udbudt af Business Danmark.
Få inspiration til, hvordan du mere præcist forudsiger næste års salgsmål, så de både er ambitiøse, realistiske og motiverende.

lær at sælge med linkedin

Onsdag 17. november kl. 9-10. Webinaret er udbudt af Business Danmark.
I Danmark er der 2 millioner mennesker på LinkedIn. Tænk hvis du kunne lave forretninger med dem alle sammen. Det kan du, og det er ikke svært at lære.

hold styr på dine interessenter

Onsdag 17. november kl. 10:00-10:45. Webinaret er udbudt af IBA.
Deltag i dette webinar, og få indblik i arbejdet med projektets interessenter, og værktøjerne til at udarbejde en samlet vurdering og prioritering af, hvem der har hvilke interesser i projektet, og hvordan de håndteres bedst muligt.