Bliv bedre til kundeoplevelser sammen med Tivoli

Business Danmark og Tivoli, inviterer dig indenfor (både i København og Randers) til et oplæg om, hvordan du kan blive bedre til at skabe kundeoplevelser, der får kunderne til at komme igen.

Customer Experience Manager, Ian Wisler-Poulsen, fra Tivoliakademiet i Tivoli vil fortælle om, hvorfor kundeoplevelsen er så afgørende for virksomheden, og hvilken konkret værdi CEM-arbejdet kan bidrage med. Ian tager udgangspunkt i Tivoli, men han inddrager også andre cases.

Succesen i Tivoli handler i høj grad om en stærk kultur, og at man har lykkedes med at implementere simple værktøjer, som fungerer i fronten – dér hvor medarbejderne møder gæsterne.

Tivoliakademiet er en afdeling i Tivoli, som hjælper andre virksomheder til at skabe bedre kundeoplevelser. Tivoliakademiets kerneprodukt er en masterclass ”CEM i praksis”, som foregår i Tivoli. Det vil Ian også fortælle om, og hvordan Tivoliakademiet kan bidrage til bedre kundeoplevelser i din virksomhed.

Medlemsarrangementet er gratis - Tag op til 2 gæster med.
Udsat og udsolgt - København (vi vender tilbage med en ny dato)
Tirsdag 21. april kl. 09.00-10.30, H.C Andersen Slottet (Tivolislottet), H. C. Andersens Blvd. 22, 1553 København.
Dørene åbner 08.30.

Udsat og udsolgt - randers (vi vender tilbage med en ny dato)
Mandag 11. maj kl. 09.00-10.30. Auditoriet på Erhvervsakademiet Dania, Minervavej 63, 8960 Randers.
Dørene åbner 08.30.

Forholdsregler: Corona-smitte og deltagelse i arrangementer

Business Danmark følger myndighedernes anbefalinger ved arrangementer i bestræbelserne på at bremse/forsinke spredningen af corona-virus, og vi vurderer løbende risikosituationen. Læs mere her

Oplægsholder

Ian Wisler-Poulsen er Customer Experience Manager for Tivoliakademiet. Ian har mange års erfaring med servicedesign og visuel kommunikation. Han er anerkendt for sine foredrag og workshops og er desuden forfatter til Grundbog i Servicedesign og flere andre fagbøger.