Styrk dit datadrevne kundefokus

Pilotprojekt fra CBS viser, at du med et marginalt stærkere kundefokus kan løfte dit salg mere end konkurrenterne

Tænk, hvis du kunne forudsige, hvilke af dine kunder der er loyale og hvem der kunne finde på at forlade dig? Det kan faktisk lade sig gøre – i hvert fald et godt stykke hen ad vejen.
Kom og hør om de nyeste trends og muligheder inden for datadrevet kundefokus, oplev praktiske eksempler på kunderejser og hvordan du kan bruge machine learning til kundeoptimering.

Du får viden og værktøjer til at:

  • Indsamle og strukturere jeres kundedata
  • Kortlægge og trimme jeres kunderejser
  • Øge loyaliteten og omsætningen med machine learning

Tag en kollega gratis med

Kender du en, der burde være medlem af Business Danmark, kan du invitere vedkommende gratis med til foredraget. Vi ringer til din gæst et par dage efter foredraget. Hvis vedkommende vælger at melde sig ind i Business Danmark, får I begge et gavekort på 500 kr. fra Gavekortet.dk. Læs mere her
Foredraget er gratis for medlemmer.

TILMELD DIG I RØDOVRE
Tirsdag 22. januar kl. 09.30 - 10.30, Roskildevej 288, 2610 Rødovre

Tilmeld dig i Randers
Onsdag 23. januar kl. 08.45 - 09.45, Minervavej 63, 8960 Randers SØ

Dagens indhold

Alle vil gerne sætte kunden i centrum, og netop nu er mulighederne for at gøre det intelligent via data bedre end nogensinde. Det bedste er, at det hverken kræver en stor investering eller specialviden for at lykkes – kun viljen til at prioritere kundefokus.
Dette foredrag giver dig viden om, hvordan du med dataanalyse og forretningsindsigt kan lave kvalificerede prognoser over dine kunders loyalitet og eventuel churn.
Teknologien kan give os mere kvalificerede svar – men kunsten bag dataanalyse er at stille de rigtige spørgsmål. Det kræver indsigt i og forståelse for kundernes vej gennem hele jeres forretning.

Oplægsholderne

Mød Kasper Rubæk, CCO i Business Danmark
Kasper har 10 års salgsledererfaring inden for mediebranchen kombineret med konsulenterfaring inden for større salgs- og serviceorganisationer med fokus på strategisk og taktisk optimering og udvikling af metoder og mennesker
 

Mød Michael Godt, Teamleder i Business Danmark
Michael har arbejdet med data og kundefokus igennem en årrække, og er projektleder på indførelse af CRM samt CEM arbejdet med kundefokus i Business Danmark.