Stærkere salg med Business Storytelling

Gode historier sælger, det er ingen hemmelighed - men har du værktøjerne?

Med Business Storytelling lærer du at kommunikere dit budskab på en letforståelig, inspirerende og sælgende måde. Den rigtige historie om dit produkt eller din virksomhed er afgørende for at involvere kunders sanser på en kraftfuld måde.

Brug Business Storytelling til at løfte dit salg uden at være sælgende - og kommunikér dit budskab på en malerisk, farverig og troværdig måde.Målet er, at dine kunder lever sig så meget ind i din historie - og tænker dit budskab ind i deres verden, at de får en brændende interesse for dit produkt. Hvis vi oveni købet kan tilføre et drama eller en konflikt, nagler du kunden til stolen, så de forlanger at høre slutningen. Og dermed dit budskab.

Medlemsarrangementet er gratis, og du kan tage op til 2 gæster med.

Kom på venteliste - Rødovre
Tirsdag 17. marts kl. 16.30-18.00. Business Danmark, Roskildevej 288, 2610 Rødovre.

Tilmeld Dig i Aalborg
Torsdag 19. marts kl. 16.30-18.00. Professionshøjskolen UCN, Hobrovej 85, 9000 Aalborg. Lokale 1.1.10.

Opdag hvor mange historier der findes alle vegne omkring dig og lær, hvordan du bruger flere og stærkere historier i din kommunikationen og dit salg.

Som deltager på dette event vil du bl.a. få svar på

  • Hvorfor virker historier så overbevisende?
  • Hvordan gør jeg min historie sælgende?
  • Hvornår skal jeg bruge historier?

Dit konkrete udbytte

  • En guide til at identificere de gode historier
  • En guide til ’Sådan skaber du den gode fortælling’
  • En storytelling journal, hvor du kan samle dine bedste historier
16.20-16.30 Ankomst
16.30-17.10 Business Storytelling del 1
17.05-17.20 Pause med sandwich og forfriskninger
17.20-18.00 Business Storytelling del 2
18.00 Tak for i dag

Bjørn Vikkelsø
Bjørn har gennem de sidste 8 år været instruktør og konsulent hos uddannelsenvirksomheden TACK International. Han er uddannet indenfor kommunikation og har stor erfaring med at levere foredrag og træning i præsentationsteknik og kommunikation såvel som i et væld af emner inden for salg, ledelse og personlig udvikling.