Skab WOW-oplevelser og loyale kunder

Tilfredse kunder er ikke mere loyale end at de smutter, når konkurrenten frister med et godt tilbud

Vil du vide, hvordan du skaber loyale ambassadørkunder, der skaffer dig endnu flere kunder? Så mis ikke dette morgenseminar og skyd genvej til en bedre bundlinje.

Du får to timer spækket med cases, inspiration og værktøjer. Du går hjem med svar på, hvordan du omsætter smarte pay offs til konkret adfærd, der får kunderne til at anbefale netop dig.

Du går hjem med 4 ting

  • Hvordan du finder ud af, hvad kunderne synes om dig
  • Hvordan du omsætter viden til WOW-kundeoplevelser
  • Hvordan du gør dine kunder til dine ambassadører
  • Hvordan du aktivt får ambassadørerne til at anbefale dig til andre

Arrangementet er gratis, og du kan tage op til to gæster med.

 

UDSOLGT
Onsdag 24. april hos Business Danmark, Roskildevej 288, 2610 Rødovre

Deltag i vejle
Torsdag 25. april hos UCL Erhvervsakademi, Boulevarden 25, 7100 Vejle

Program

08.20-08.30 Ankomst
08.30-09.15 Start: Skab WOW-oplevelser og loyale kunder
09.15-09.30 Pause
09.30-10.30 Skab WOW-oplevelser og loyale kunder
  Tak for i dag
 

Foredragsholder

Thomas Kjær CEO i Salesculture. Er uddannet adfærdsdesigner og løser bl.a. opgaver med fokus på kulturforandringer i salgsorganisationer samt design af verdensklasse kundeoplevelser. Han har løst opgaver for Vestas, Egmont, Spar Nord og Nyhavn Rejser.

Jimmy Riberholdt, Salesculture. Jimmys fokus er udvikling af medarbejdere, ledere og virksomheder med kundeoplevelsen som omdrejningspunkt. Med viden og data om både medarbejderes og kunders adfærd udvikles kundedialogen, kunderejsen og virksomhedens kundemålinger.