Sælg mere på kundemødet med adfærdsdesign - Rødovre

 

Adfærdspsykologi kan gøre din salgsproces endnu skarpere

Vil du udnytte indkøberens knappe ørenlyd, blive mere effektiv og sælge mere? Så tilmeld dig denne workshop, hvor du lærer at bruge de bedste principper fra Challenger Sale og adfærdsdesign til at afkorte din salgsproces og øge din hitrate.

Du får indsigt i, hvordan du forbereder dig til mødet, hvordan du kan påvirke dine kunder positivt med adfærdsdesign samt en stribe konkrete værktøjer til at udfordre dig selv og dine kunder.

Du går hjem med:

  • Adfærdsdesign-tips du kan bruge i hverdagen
  • Svar på, hvordan du udfordrer kunden og forbereder dig bedst
  • Metoder til at styre dialogen og skabe bedre kundeoplevelser på mødet

Eftermiddagen vil være bygget op, så der er 60 minutters adfærdsteori og indsigt i "The Challenger Sale" teorien efterfulgt af en pause, hvorefter de sidste 45 minutter bruges til at konvertere viden til færdigheder i den virkelige verden.

Du er velkommen til at tage en ledsager med. 

Indlægsgiver
Thomas Kjær stiftede Salesculture i 2010, og arbejder i dag som kultur- og adfærdsdesigner. Han løser bl.a. opgaver med fokus på kultur-forandringer i salgsorganisationer samt design af verdensklasse-kundeoplevelser. Han har bl.a. løst opgaver for Vestas, Egmont, Spar Nord og Nyhavn Rejser. Og forfatter til bogen ”5 minutter med en utilfreds kunde er bedre end… 3 uger med en managementkonsulent”.

Se også samme event i Aarhus 15. september her.

Praktiske oplysninger

Mandag 12. september kl. 13:00-15:00 i Rødovre
Kontaktperson: Kia Fisker, kif@businessdanmark.dk, 33740254

Tid 12. sep 2022 kl. 13:00 - 15:00
Sted Business Danmark, Roskildevej 288, 2610 Rødovre
Pris 0
Pris ledsager 0
Forplejning Kaffe og kage
Tilmelding Senest 6. september 2022
Ved tilmeldingen sender vi information om arrangementet via sms og mail. Du kan naturligvis frasige dig disse igen, ved at afmelde dig webinaret hos kif@businessdanmark.dk.
På medlemsarrangementet deltager både medlemmer og deres ledsagere, derfor kan man ikke entydigt vide om du er medlem i Business Danmark fagforening. Ved arrangementet er det muligt at vi tager stemningsbilleder og videooptagelser af deltagerne. Vi deler billederne/videoen på vores hjemmeside og på sociale medier, som Facebook, LinkedIn og YouTube. Vi kigger billederne grundigt igennem inden og bruger ikke billeder, der entydigt viser dit fagforeningsmedlemskab. Du kan læse mere om vores behandling af personoplysninger her. Hvis du har spørgsmål til eller ønsker sletning af billeder eller video, hvor du kan identificeres, kan du til enhver tid kontakte Business Danmark.