Tag ansvar for kundeoplevelsen

Oplev Ian-Wisler Poulsen live

Kundeoplevelser anses for at være et af de største uudnyttede potentialer for virksomheder på tværs af brancher. I dette inspirerende foredrag tage Ian Wisler-Poulsen dig med på en rejse gennem gode kundeoplevelser.

Du hører, hvorfor det er relevant at arbejde med kundeoplevelser? Hvad vil det sige at arbejde med kundeoplevelser? Og sidst – men absolut ikke mindst – hvordan ledere og medarbejdere kan arbejde aktivt med kundeoplevelser?

Kundeoplevelser har flere typer udbytte. De giver en bedre økonomi i form af øget indtjening og besparelser pga. øget effektivitet. Derudover bliver opgaven lettere at løse, fordi det er lettere at samarbejde med tilfredse kunder. Deres villighed til at tilgive fejl er markant større. Endelig kan ambassadøreffekten bidrager til øget kendskab, troværdighed og bedre image for virksomheden.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til en inspirerende formiddag.

Arrangementet er forbeholdt erhvervsaktive

Praktisk information

Sted: HUONE Copenhagen, Amager Strandvej 390, 2770 Kastrup
Tid: 29. april 2022 kl. 09:00-11:00
Pris: Gratis 
No-show-fee: 400 kr.
Kontakt: info@speakerslounge.dk22806056

TILMELD DIG GRATIS FOREDRAG

Arrangementet udbydes af TACK og SPEAKERSlounge, det vil derfor væres deres datapolitik, der er gældende ved din tilmelding. Vær opmærksom på at hvis du tilmelder dig arrangementet via vores hjemmeside, kan TACK og SPEAKERSlounge se at du kommer fra Business Danmarks hjemmeside, men ikke om du er medlem.