Morgendagens Salg - konference Vejle

SALES SUMMIT: Konference om salgstransformation med nye visioner, videnskab og værktøjer.

Kom og få nyeste viden og værktøjer fra Danmarks største forskningsprojekt, som kan forny din salgstilgang. Inspireret af et stærkt felt af forskere, salgsdirektører,  forretningsudviklere fra virksomheder som bl.a. Tesla, Solar, CBS og Customer Agency. Resultaterne af analysen bliver præsenteret bl.a. af professor Mogens Bjerre fra CBS. 

Torsdag 28. november kl 11.30-16.00
Vingsted Hotel og konferencecenter, Vingsted Skovvej 2, 7182 Bredsten

Business Danmarks og DI Handels medlemmer, deltager gratis. Bemærk no-show fee på 500 kr. ekskl. moms. 

Konferencen er udsolgt, men du kan skrive dig på en venteliste og få besked, hvis vi får et afbud.

kom på venteliste

Vi har også en konference om Morgendagens Salg i København. Morgendagens Salg - København

Program

Kl. 11.30 Registrering og lækre sandwich
Kl. 12.00

Vågn op Danmark!
Landsformand Jens Neustrup Simonsen,  Business Danmark

Kl.  12.15

Nyt salgsScoreCard og resultater af Danmarks største salgsanalyse, del 1
Professor Mogens Bjerre, CBS og Market director Peter Aakjær Jensen, Customer Agency

Kl. 13.00

Indkøbsfunktion nu og i morgen: Professionalisering, dilemmaer og værdiskabelse
Assc. professor Lars Bjerregaard Mikkelsen, Aarhus universitet, program director RM & negotiation DILF og konsulent, foredragsholder og inspirator nokomoditi

Kl. 13.45

Kaffe og kage

Kl. 14.10

Nyt salgsScoreCard og resultater af Danmarks største salgsanalyse, del 2
Professor Mogens Bjerre, CBS og Market director Peter Aakjær Jensen, Customer Agency

Kl. 14.45

Udfordringer i salg set fra testvirksomhederne
Director strategy execution Claus Sejr, Solar Danmark A/S

Kl. 15.10

Mini-workshop om ledelsesguiden og stolthed i salget
Market director Peter Aakjær Jensen, Customer Agency og professor Mogens Bjerre, CBS

Kl. 15.40

Opsamling
Moderator Michael Jeppesen

Kl. 16.15

Opsamling og tak for i dag
CCO Kasper Rubæk, Business Danmark

 

Bag projekt Morgendagens salg står DI Handel, Copenhagen Business School, fagforeningen Business Danmark og konsulenthuset Customer Agency. Formålet med projekt ”Morgendagens Salg” er at løfte salg som disciplin og skabe større bevidsthed om, hvordan vi i fremtiden kan arbejde med salg. Dvs. vi vil styrke salgsarbejdet ved at gøre det mere effektivt, professionelt og værdiskabende for dermed at løfte Danmark som salgsnation.