Influencer markedsføring

Kom med når Midtvestjylland inviterer dig ind til at blive klogere på universet af digital marketing og salg

Bruger du influencer til at sprede dit indhold og skabe troværdighed i din markedsføring? Eller er det kun forbeholdt de store virksomheder? Dem der har råd til at betale spidsen af en jetjager, for at få en kendis til at bruge deres SoMe profil for at nå ud til deres følgere?

Aftenens ekspert tror mere på micro influencer. Og det til en helt anden pris end den kendte YouTuber eller modeblogger. Influencer marketing er ikke magi. Det er en digitalisering af mund-til-mund markedsføring. En god måde at penetrere forbrugernes mentale spam-filter og en mulighed for at få lavet brugergenereret content. 

Det får du

  • En jordnær og ikke mindst ærlig definition af influencer markedsføring
  • Forståelse af forskellen ved mega, makro og micro influencer
  • Indsigt i om det kan være noget for din virksomhed - det er nemlig ikke for alle

Indlægsholder
Rasmus Arendt Nielsen er fra bureauet Brandheroes. Brandheroes er blevet synonym med mikro influencer marketing. Med adgang til Instagrams API, har de tappet sig ind i Instagram og identificeret de profiler der har mellem 1.000 og 10.000 følgere. Så i stedet for at bruge store beløb på kun en kendis, kan du for samme beløb komme i spil hos rigtig mange små influencere.

Program

17.30  Velkomst
17.35  Influencer markedsføring del 1
18.15  Sandwich og netværk
18.45  Influencer markedsføring del 2
19.30 Tak for i aften 

Du er velkommen til at tage 2 ledsagere med.

Tid 3. sep 2019 kl. 17:30 - 19:30
Sted Erhvervsakademi midt vest,, Gammel Landevej 2, , 7400 Herning
Pris 0
Pris ledsager 0
Forplejning Sandwich øl/ vand - Kaffe og the
Tilmelding Senest 30. august 2019