Jagten på kundefokus i Jyske Bank

Lær at skabe kundeoplevelser i verdensklasse

Stort set alle virksomheder beskæftiger sig med salg og marketing. Derfor kræver det noget helt specielt, hvis dit brand skal skille sig ud. Nu kan du lære af de bedste.

Tag med på VIP-besøg i Jyske Banks hovedkontor i Silkeborg og find inspiration, der kan styrke dit eget kundefokus.

Jyske Bank arbejder med håndgribelige modeller, der gennem rådgivning og relationer skaber øget værdi for kunderne. Bag det hele ligger en kundeorienteringsstrategi, der blev sat i værk for fire år siden.

Hør forretningsdirektør Hanne Birgitte Møller fortælle om, hvordan Jyske Bank skaber bevidst tilfredse kunder ved at involvere ledere og medarbejdere.

Afdelingsdirektør for kundefokus, Christian Sørensen, fortæller hvordan Jyske Bank på få år har opnået at skabe de mest loyale erhvervs- og private banking kunder i landet.

Derudover vil du få praktiske værktøjer brugt i Jyske Bank, som du afprøve i dit eget arbejde.

Tilmeld dig nu

 

Tilmeld dig med en kollega - del oplevelsen

Program (arrangementet er gratis)

08.00–08.30:  Ankomst og morgenmad
08.35–08.50:  Start: Business Danmark introduktion
08.55–09.40:  Hanne Birgitte Møller – forretningsdirektør
09.40–09.55:  Pause
09.55–10.45:  Christian Sørensen – afdelingsdirektør for kundefokus
10.50–11.20:  Gratis rundvisning (frivillig)
Go-bag til alle med en sandwich

Tid og sted

Mandag 25. marts kl. 08.00 - 11.20
Jyske Banks hovedkvarter
Vestergade 8-16
8600 Silkeborg
Parkering ved Søgade og indgang ved Hjemstedet

Kom med bag om brandet

Som medlem af Business Danmark er du inviteret med backstage hos nogle af landets mest markante virksomheder. Du får et sjældent indblik i strategiske overvejelser, eksklusiv indsigt i deres metoder, og så bliver du særligt indviet i deres tilgang til salg, marketing og kundeoplevelser. Målet er at give dig inspiration og konkrete værktøjer, som du kan omsætte til værdi for dine kunder i dit daglige arbejde.