Lær af jagten på kundefokus i Jyske Bank

Hør, hvordan high five model kan skabe kundeoplevelser i verdensklasse

Lyt og tag afsæt i kunden.  Den tese og en jordnær 5-trinsmodel har transformeret servicekulturen i Jyske Bank og katapulteret kundeloyaliteten.

På en håndfuld år er Jyske Bank strøget fra det bløde midterfelt op i den absolutte top, som erhvervskundernes og de store privatkunders favoritbank, alt imens landets største banker har kæmpet med historier om grådighed, hvidvask og skattely.

Nu kan du lære af de bedste

Tag med på VIP-besøg i Jyske Banks hovedkontor og få praktiske værktøjer, du kan teste i dit eget arbejde. Først fortæller forretningsdirektør Hanne Birgitte Møller, hvordan banken skaber bevidst tilfredse kunder ved at involvere ledere og medarbejdere.

Bagefter deler afdelingsdirektør for kundefokus, Christian Sørensen, rundhåndet ud af bankens praktiske guidelines, high five modellen, som er fem praktiske tips til at løfte kundeoplevelsen.

Tilmeld dig nu

 

Tilmeld dig med en kollega - del oplevelsen

Program (arrangementet er gratis)

08.00–08.30:  Ankomst og morgenmad
08.35–08.50:  Start: Business Danmark introduktion
08.55–09.40:  Hanne Birgitte Møller – forretningsdirektør
09.40–09.55:  Pause
09.55–10.45:  Christian Sørensen – afdelingsdirektør for kundefokus
10.50–11.20:  Gratis rundvisning (frivillig)
Go-bag til alle med en sandwich

Tid og sted

Mandag 25. marts kl. 08.00 - 11.20
Jyske Banks hovedkvarter
Vestergade 8-16
8600 Silkeborg
Parkering ved Søgade og indgang ved Hjemstedet

Kom med bag om brandet

Som medlem af Business Danmark er du inviteret med backstage hos nogle af landets mest markante virksomheder. Du får et sjældent indblik i strategiske overvejelser, eksklusiv indsigt i deres metoder, og så bliver du særligt indviet i deres tilgang til salg, marketing og kundeoplevelser. Målet er at give dig inspiration og konkrete værktøjer, som du kan omsætte til værdi for dine kunder i dit daglige arbejde.