Lær af Interfloras jagt på kundefokus

Hør, hvordan kunstig intelligens og begavet content er blevet Interfloras stærkeste konverteringskanal

”Jeg elsker dig skat”. Skrev du denne kort-hilsen, da du Valentines Day købte blomster online hos Interflora? Så vær vis på, du næste år samme tid får en personlig mail med temaet; kærlighed, kildevand og blomster.

For når du bruger Interfloras website læser kunstig intelligens nemlig alle dine kortbestillinger over skulderen og afkoder mønstre i dine købsmotiver, som så omsættes til automatiseret personlig kommunikation. Det er blevet Interfloras suverænt stærkeste konverteringskanal, som får 28% af kunderne til at købe igen.

Tag med på VIP-besøg hos Interflora i Vallensbæk og find inspiration til dit digitale salgs- og marketing-setup. Her fortæller CMO og partner, Zvi Goldstein, historien om, hvordan virksomheden har knækket koden for genkøb med AI.

Tilmeld dig nu - tag gæster med gratis

Onsdag 22. maj hos Interflora, Park Allé 380, 2625 Vallensbæk.

Nu kan du lære af de bedste

Den snart 100 år gamle retail-virksomhed var first mover, da Danmark gik fra kontant til dankort. I dag er Interflora ren ecommerce og en organisation, der konstant udvikler, tester og forfiner sine digitale salgs- og marketingaktiviteter. Interflora sælger hvert år 650.000 buketter til danskerne og har de seneste 10 år konstant solgt i index 130.

Du får:

  • Tips til dit digitale salg og din markedsføring
  • Råd om hvordan du styrker din ecommerce

Program

16.10-16.30 Ankomst og sandwiches
16.30-16.45 Business Danmark introduktion
v. CCO Kasper Rubæk
16.45-17.10 Zvi Goldstein, CMO & partner
17.10-17.20 Pause
17.20-17.50 Zvi Goldstein, CMO & partner
17.50 Tak for i dag