Lær af Interfloras jagt på kundefokus

Hør, hvordan AI og begavet content skabte Interfloras stærkeste konverteringsgskanal

 

Konverterer du 28% af brugerne på dit website til kunder? Nååee ikke. Men det kan de bryste sig af i Interflora, som hvert år sælger 650.000 buketter til danskerne og konstant har solgt i index 130 de seneste 10 år.

Den snart 100 år gamle retail-virksomhed var first mover, da Danmark gik fra kontant til dankort. I dag er Interflora ren ecommerce og en organisation, der konstant udvikler, tester og forfiner sine digitale salgs- og marketingaktiviteter.

Tag med på VIP-besøg hos Interflora i Vallensbæk og find inspiration til dit digitale salgs- og marketing-setup.

Tilmeld dig nu - tag gæster med gratis

Onsdag 22. maj hos Interflora, Park Allé 380, 2625 Vallensbæk.

Nu kan du lære af de bedste

Oplev CMO og partner, Zvi Goldstein, fortælle historien om, hvordan virksomheden intelligent trigger digital genkøbsadfærd ved hjælp af deres egenudviklede AI.

Kunstig intelligens aflæser alle kortbestillinger og afkoder mønstre i kundens købsmotiver. Dataene udløser herefter automatiseret 1-til-1 kommunikation.

Du får:

  • Tips til dit digitale salg og din markedsføring
  • Råd om hvordan du styrker din ecommerce

Program

16.10-16.30 Ankomst og sandwiches
16.30-16.45 Business Danmark introduktion
v. CCO Kasper Rubæk
16.45-17.10 Zvi Goldstein, CMO & partner
17.10-17.20 Pause
17.20-17.50 Zvi Goldstein, CMO & partner
17.50 Tak for i dag