Guiden til det gode content-setup

Marketing Update er en række gratis arrangementer til dig, der vil mere med marketing. Konceptet består af en række oplæg fra eksperter, der deler ud af sin viden og giver dig konkrete værktøjer til at styrke din egen marketing-profil.

Kan du skabe stærkt indhold?

En stor andel af alle danske virksomheder har en digital tilstedeværelse, og minimum 70% af dem har en profil på de sociale medier. Det betyder, at vores kunder bliver dagligt bombarderet med indhold og reklamer. Det kan være svært at skille sig ud og skabe resultater.

Rikke Østergaard, head of social i Advice, viser, hvordan du skaber værdifuldt, effektivt og engagerende indhold til digitale medier både i dag – men også i fremtiden. Du får et indblik i, hvilke trends du skal indrette dig, og hvordan du får dit content til at virke på tværs af sociale kanaler, display, på website og nyhedsbrev.

På dagen får du konkrete redskaber til indholdsplanlægning, genbrug af indhold, opsætning af KPI'er og bedre forretningsskabelse.

Rikke Østergaard, Advice – head of social

Rikke er ekspert i sociale medier og rådgiver i strategi og konkret brug – både på kampagnebasis og de lange træk. Rikke arbejder altid på at skabe retning, mening og struktur for at give plads til agilitet og spektakulært indhold. Udover at rådgive afholder Rikke ofte eksterne oplæg og workshops for Advices kunder.

Marketing Update del 1 er afholdt

 

Program

Kl. 16.15 Guiden til det gode content-setup
Kl. 17.30 Pause & sandwich - 15 min
Kl. 18.45 Tak for i dag
Arrangementet er gratis.

 

Marketing Update

Er en opdatering til dig, der vil mere med marketing. Hør oplæg fra eksperter, der deler ud af sin viden og giver dig konkrete værktøjer til at styrke din egen marketing-profil.

Arrangementsrækken indeholder disse 5 områder - læs mere om konceptet her.

Del 1: Guiden til det gode content-setup
Del 2: Kend de nye forbrugere – Generation Z
Del 3: 10 tricks til brug af data på sociale medier
Del 4: Skab forretning med purpose branding
Del 5: Boost dine resultater med effektiv annoncering