Grundlæggende markedsføring

Bestil mere info

Målgruppe

Kurset henvender sig til alle, som arbejder med salg, marketing, service og kunderelationer, og som ikke har en teoretisk uddannelse i marketing. Kurset er for dig, der mangler redskaber til, hvordan du kan bidrage til et øget salg gennem effektive markedsføringsindsatser udsprunget af et værdifuldt samarbejde mellem salg, produktudvikling og marketing.
 

Dit udbytte

Som deltager på kurset Grundlæggende Markedsføring vil du:
  • Få viden om de grundlæggende begreber og modeller indenfor marketing
  • Indsigt i markedsføring til virksomheder (B2B), forbrugere (B2C) og offentlige kunder (B2G)
  • Forstå sammenhængen mellem produkt, virksomhed og marked
  • Få inspiration fra cases om markedsføring, der virker og som ikke virker
  • Få indsigt i brugen af online medier, herunder multichannel og omnichannel markedsføring
  • Styrke din evner til at se nye muligheder for at skabe merværdi gennem bedre tilfredsstillelse af kundernes behov
  • Kunne løfte dig og din organisations resultater, både internt og eksternt

Virksomhedens udbytte

Din virksomhed vil få en medarbejder, der:
  • Har ny inspiration og motivation til at løse sine opgaver bedre
  • Kan se, hvorledes nye muligheder indenfor teknologi og ændrede kundebehov kan omsættes til konkrete ændringer i produkttilbud, som skaber resultater
  • Har en grundlæggende markedsføringsforståelse og indsigt i, hvordan man bruger både offline og online medier

Metode

Kurset er lektionsinddelt og vil være præget af instruktørens teoriindlæg krydret med dybe praktiske erfaringer. Teorien følges op med forskellige typer af cases og øvelser, der sikrer indlæring og omstilling til den enkeltes dagligdag. Du vil med andre ord kunne anvende din nye viden, så snart du vender tilbage til din arbejdsplads. Derudover vil instruktøren trække på holdets erfaring og forskellighed for at få perspektiv på den indlærte teori.
 

grundlæggende markedsføring - læs mere og tilmeld dig

Husk at du får 15% rabat på kurserne og 25% rabat på uddannelsesforløbene som medlem af Business Danmark - skriv dit medlemsnummer i bemærkningsfeltet.

Hvis du er tvivl om, hvad du skal vælge, sidder vi klar til at hjælpe på 70 10 12 01.

TACK

Telefon: +45 70 10 12 01
Mail: info@tack.dk

Se alle TACK's marketingkurser